AXA MBASK'a xoş geldiniz

AXA MBASK AZƏRBAYCANDA İLK DƏFƏ SIĞORTA POLİSLƏRİNİN FACEBOOKDAN BİRBAŞA SATIŞINA BAŞLAYIB

 

sığorta, sığortası, icbari, agent, agentlik, kasko, avtomobil, onlayn,qiymətləri, kalkulyatoru,növləri,  korporativ,  əmlak, tibbi, könüllü,səyahət, yük, bank, axa, Axambask, mbask,  ödəniş, müştəri,  təkrar,maşın, qiymət, xəbər, əlaqə, vakansiya,bonus, malus, bakı, sumqayıt, lənkəran, gəncə, quba ,qusar, şəki, tovuz, yevlax, şəmkir, masallı,   hadisəsi, şirkət, fiziki, şəxs, risk, məsuliyyət, qanun, imkan,yenilik, endirim,sigorta, siqorta,siqortası, sigortası insurance, auto, online, property, qiymetleri, corporate, motor, medical, travel, compulsory, reinsurance, emlak, konullu, seyahet, yuk, odenish, Mushteri, mashin, qiymet, xeber,elaqe,shirket,hadise, baki, sumqayit, lenkeran, gence, sheki, masalli, hadisesi, shirket, company, mesuliyyet, страховка, страхование, обязательное, осаго, цены, калькулятор, агент, агентство, каско, онлайн, автомобильное, корпоративное, имущество, медицинское, добровольное, выежающих, за рубеж, перестрахование, цена,  банковское, грузов, физических, лиц, ответственность, выплаты, выплата, автомобиль, вакансия, бонус, малус, баку, сумгайыт, лянкаран, гянджа, губа, гусар. Шеки, товуз, евлах, шамкир, масаллы, скидка, новостиAXA MBASK`ın rəsmi Facebook səhifəsində qiyməti öyrənib sığorta polisini şirkətin korporativ veb səhifəsinə keçmədən onlayn formada əldə etmək imkanı yaranıb - https://www.facebook.com/axambaskss/app/128953167177144/

 

Bu funksiya, Facebook səhifəsinin tərk etmədən avtomobilin icbarı sığortasının qiymətinin onlayn rejimdə hesablanmasına, sifariş etməsinə və kredit kart ilə ödəməsinə imkan verir. Tezliklə səhifədə xaricə gedənlərin sığorta polisini əldə etmək, həmçinin KASKO sığorta polisinin hesablanması üçün sorğu göndərmək imkanı təqdim ediləcək.

 

AXA MBASK onlayn-xidmətləri və müştərilərlə rəqəmsal əlaqə kanallarını aktiv şəkildə təkmilləşdirir. Sosial şəbəkələr bir çox adamların həyatının ayrılmaz hissəsidir və AXA MBASK  Omni-channel strategiyası çərçivəsində müştərilərin şirkətlə qarşılıqlı münasibətlərini mümkün qədər asanlaşdırmaq və rahat etmək üçün səy göstərir.

 

Bu funksiyanın əsas üstünlüyü istifadəçilərin mobil cihaz, noutbuk, sosial şəbəkələr və korporativ sayt kimi kanallar arasında sərbəst keçid edə bilməsindədir.

 

Şirkət bu yanaşmanı tətbiq etməklə müştəri haqqında məlumatları itirmir. Müştəri isə şirkətin bütün məhsul və xidmətlərindən onun üçün daha rahat olan üsulla istifadə etmək imkanı qazanır, üstəlik bu zaman şirkətin xidmət dairəsində olur.