AXA MBASK'a xoş geldiniz

  Şimal Bölgə Filialının Satış üzrə Baş Mütəxəssisi(Sumqayıt)
 

Namizədə tələblər:
•    Ali təhsil
•    Yerli və ya xarici şirkətlərdə satış üzrə baş mütəxəssis kimi ən azı 3 il iş təcrübəsi olan (üstünlük sığorta sahəsində çalışanlara veriləcək)
•    Azərbaycan dili  və rus dili (mükəmməl səviyyədə), ingilis dili (orta səviyyədə)
•    Gülərüz, müştəri yönəmli, sosial və ictimai təbdirlərdə fəal iştirak edən olmalı
•    Kompyuter proqramlarını tələb olunan səviyyədə bilməli
•    Professional səviyyədə müştərilərlə əlaqə yaratma bacarığına və inandırma qabiliyyətinə malik olan olmalı
•    Sərbəst şəkildə müştəri cəlb etmək qabiliyyəti olmalı
•    Müştəri bazası olan namizədlərə üstünlük veriləcək
•    Peşəkar, məsuliyyətli, prinsipial, dürüst və dəqiq olmaq, eləcə də məxfiliyi qorumaq qabiliyyəti
•    Sürücülük vəsiqəsi olması vacibdir

Əsas Vəzifə Öhdəlikləri:

1.    Mövcud olan müştəri bazasının artırılması və satışı artırmaq üçün şirkət tərəfindən təklif olunan sığorta məhsul və xidmətlərin korporativ növlərini təşviq edir;
2.    Mövcud olan korporativ müştərilərlə əlaqələri möhkəmləndirir  və potensial müştərilərə korporativ məhsul və xidmətləri təklif edir;
3.    Şirkətə müraciət edən  müştərilərə  informasiya dəstəyini təmin etmək üçün keyfiyyətli xidmət göstərir;
4.    Mövcüd korporativ müştərilərlə əlaqələri dəstəkləyir, yaxşılaşdırır və potensial müştərilər arasında şirkətin məhsul və xidmətlərini irəlilədir;
5.    Sığorta müqavilələrinin müştərilərə vaxtı-vaxtında verir, müştərilərə sığortanın xırdalıqları və şərtləri barədə tam təlimatlandırır;
6.    Korporativ departament rəhbərinin göstərişi ilə digər işləri  yerinə yetirir.

Ə/h :  razılaşma yolu ilə

CV-ləri Şimal Bölgə Filialının Satış üzrə Baş Mütəxəssisi mövzusu ilə career@axambask.az elektron poçt ünvanına göndərməyiniz

 


 

Həkim-Mütəxəssis (gecə növbəsi)



Namizədə tələblər:

•    Təhsil: Ali tibbi təhsil
•    Dil bilikləri : Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, İngilis dili isə orta danışıq səviyyədə
•    İş təcrübəsi: ən azı 3 il / sığorta sahəsində iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir
•    İT bilgiləri: MS Windows, MS Office (Excell”-i mükəmməl bilməsi)
•    Komanda ruhunda işləmək, peşəkar, məsuliyyətli, dürüst və dəqiq olmaq, eləcə də məxfiliyi qorumaq qabiliyyəti

Əsas Vəzifə Öhdəlikləri:

•    Müştərilər tərəfindən olan müraciətlərə cavab vermək
•    Müştərinin arzusu ilə həkimin müayinəsinə vaxt təyin ounlması və başqa tibbi xidmətlərdən keçmək məqsədi ilə klinikaya təyinat
•    Xidmətin keyfiyyət səviyəsini örgənmək məqsədi ilə müştəri ilə təkrar əlaqənin saxlanılması
•    Məlumat Bazasına müraciət barəsində məlumatın daxil edilməsi
•    Klinikalardan aylıq reyestrların alınması
•    Zərərlər haqqında məlumatların Məlumat Bazasına əlavə edilməsi
•    Xidmətlərin səviyəsinin və müştərilərin məmnuniyyətinin  yoxlanılması məqsədi ilə sorğuların keçirilməsi

Ə/h :  razılaşma yolu ilə

CV-ləri Həkim-Mütəxəssis mövzusu ilə career@axambask.az elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.